Čime se bavi vaša kompanija i koja ideja stoji iza poslovanja?
Kompanija Stanić Trade je domaća kompanija čija je primarna djelatnost distribucija A brendova potrošačke elektronike na tržište Bosne i Hercegovine kroz 3 kanala prodaje: distribuciju, maloprodaju i online shop. Inače, jedna je od osam članica Stanić Grupacije, a za primarni cilj ima donošenje svjetskih tehnoloških trendova na naše tržište.
Kako i kada ste odlučili da krenete s online prodajom (web shopom)?
Prvi web shop smo pokrenuli prije 10 godina, a tokom posljednje decenije napravljena su čak dva unaprijeđenja istog. Prateći potrebe tržišta, analizirajući navike online potrošača i razloge odustajanja od online kupovine krajem 2021. godine smo odlučili krenuti u izazov izrade potpuno novog web shopa i personaliziranog CMS-a kako bi unaprijedili komunikaciju i odgovorili na zahtjeve tržišta na najbolji mogući način. U novi web shop su integrirani novi alati te niz dodatnih pogodnosti za naše postojeće i nove online kupce, a koje ćemo uskoro prezentirati tržištu.
Koji su bili najveći izazovi u realizaciji istoga?
U toku samog procesa susreli smo se sa dosta izazova, od izrade blueprinta samog projekta, odabira dobavljača, do project managmenta, komunikacije sa vendorima i drugih, no naš tim sačinjen od uposlenika web prodaje, marketinga i retaila je uspješno savladao sve planirane i neplanirane izazove, a naše stečeno znanje u toku same realizacije ovog projekta je neprocjenjivo.
Kako ste ih riješili/prevazišli?
Jedna od komunikacijskih izreka kaže: “75% slušaj, 25% govori!” Pažljivo smo osluškivali potrebe tržišta i krajnjih kupaca, pratili trendove te smo na redovnim internim sastancima, sa razvojnim timom i vendorima uspješno rješavali izazove na sedmičnoj osnovi. Ako tu dodamo fleksibilnost, trud i kreativnost koje je cjelokupan tim od desetak ljudi uložio, uspjeh nije mogao izostati!
Postoje li neke stvari u eCommerce poslovanju koje su prošle bolje nego što ste očekivali? Stvari s kojima ste bili pozitivno iznenađeni?
Bilo je dosta pozitivnih iznenađenja. Ovom prilikom izdvojili bi samo nekoliko: sam dizajn shopa, e-walllet, CRM I CMS kreiran po našoj želji i po mjeri kupca, maksimalna automatizacija procesa, te naš Loyalty app na na kojem nastavljamo raditi nakon lansiranja novog web shopa.
Na što ste najponosniji?
Možemo neskromno priznati da smo prva firma u Bosni i Hercegovini koja je donijela “nove trendove” kada je u pitanju naše tržište. Također i na činjenicu da smo projekat od početka do kraja završili in-house, a premium store koncept za koji se zalažemo u našim maloprodajnim objektima prenijeli i na novi web shop.
Poruka za kraj za sve one koji razmišljaju o pokretanju online poslovanja.
Živimo u digitalnom vremenu, nije pitanje da li ćete pokrenuti online prodaju ili ne. Pitanje je kada ćete to uraditi. Uz malo odvažnosti, jasnu strategiju, posvećen tim te odabirom eksternog partnera/developera uskočiti ćete u vlak koji će Vas odvesti na destinacije koje još niste posjetili. Najbolje od svega je to što putovanje nikad ne prestaje.