R&S.ba

R&S.ba

Čime se bavi vaša kompanija i koja ideja stoji iza poslovanja?

Kompanija R&S d.o.o. Sarajevo je jedan od vodećih uvoznika i distributera: kancelarijskog materijala, promotivnih artikala i poslovnih poklona, kancelarijskog namještaja, kompjuterske opreme, zaštitne opreme i medicinskih sredstava i sredstava za čišćenje. Vodeći se sloganom „Olakšava posao“, koncept da se tržištu ponudi servis brze, povoljne i jednostavne nabave svega potrebnog u kancelariji ostvaren je u potpunosti. Time je kupcu omogućeno da praktično nabavlja potrebno – sve na jednom mjestu, a svoje preostalo vrijeme i energiju usmjerava u aktivnosti koje su vezane za njegov primarni posao. Kupac sada može, prvi put u BiH, doći samo na jedno mjesto i opremiti poslovni prostor kancelarijskim namještajem, IT i ostalom opremom, i naći pouzdanog partnera za svoje redovne potrebe za kancelarijski i promo materijal, poslovne poklone za svoje partnere, zaštitnu opremu i medicinska sredstva, kao i sredstva za čišćenje objekata.

Kako i kada ste odlučili da krenete s online prodajom (web shopom)?

Jedan oblik web shopa naša kompanija ima već od 2006. godine. Prve aktivnosti digitalnog marketinga usmjerene na promociju web shopa smo imali davne 2008. godine.

Koji su bili najveći izazovi u realizaciji istoga?

Historijski gledajući, B2B kompanije su bile spore u uvođenju eCommerce rješenja. Vjerovatno kao razlog tome možemo navesti kompleksnost uvezivanja sa ERP rješenjem. Bilo je veoma izazovno raditi na integrisanju s ERP-om ali i promijeniti navike kupaca koji su navikli naručivati putem emaila.

Kako ste ih riješili/prevazišli?

Oformili smo tim ljudi iz kompanije koji radi na unapređenju web shopa. Zajednički smo otklonili mnoge poteškoće, pronašli prave saradnike i bolje razumjeli naše kupce.

Na što ste najponosniji?

Već brojimo promet u milionima i na to smo iznimno ponosni.

Neka poruka za kraj za sve one koji razmišljaju o pokretanju online poslovanja.

Pravo vrijeme za uvođenje ili rad na unapređenju eCommerce-a je – jučer. Izazova u B2B svijetu je mnogo, ali svijest ljudi se budi, stare prakse lagano odlaze, prilagođavamo se svjetskim trendovima. Vjerujem da mnoge kompanije imaju nejasnoća kada je eCommerce u pitanju, čak nisu sigurni ni kojeg partnera za digitalni marketing izabrati, ali dobro je znati da ne moraju na sva pitanja odgovore dati sami. Trebamo razmjenjivati mišljenja, iskustva, a naravno, tu je i eCommerce asocijacija koja nam može dati smjernice i pomoći u pravim odabirima.

Da li ste znali?

Bosna i Hercegovina je ostvarila najveći procenat online kupovine (3 mjeseca) hrane ili pića iz prodavnica ili preko dostavljača hrane u poređenju sa drugim zemljama CEFTA-e. (Eurostat)

Saznajte više

Newsletter pretplata

Primajte obavještenja kada sljedeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Populacija 2072531
Populacija od 16-64 godina 1434451
Korištenje interneta 84%
Internet kupci 40%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 17015.23

Albania

Populacija 2837743
Populacija od 16-64 godina 1931355
Korištenje interneta 70% (2019)
Internet kupci 10% (2019)
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 13899.93

Serbia

Populacija 6908224
Populacija od 16-64 godina 4530026
Korištenje interneta 79%
Internet kupci 48%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 19366.76

Kosovo

Populacija 1775378
Populacija od 16-64 godina /
Korištenje interneta 97%
Internet kupci 47%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 11383.4

Bosnia & Herzegovina

Populacija 3280815
Populacija od 16-64 godina 2216576
Korištenje interneta 74%
Internet kupci 38%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 15732.84

Moldova

Populacija 2620495
Populacija od 16-64 godina 1876763
Korištenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 12995.56

Montenegro

Populacija 621306
Populacija od 16-64 godina 411215
Korištenje interneta 79%
Internet kupci 29%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 20542.71

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA-e

ECOMMERCE FOR ALL

Saznajte više Saznajte više
* Ovo određivanje ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Bosni i Hercegovini