Čime se bavi vaša kompanija i koja ideja stoji iza poslovanja?
Naša misija od početka poslovanja je biti najbolji u onome što radimo. Težimo izvrsnosti i trudimo se biti dio svakodnevnog izbora pri kupovini. Usmjereni smo u potpunosti prema svojim korisnicima te svakodnevno nudimo zanimljive ponude sa popustima od 50 % pa čak i do 90%!
Kako i kada ste odlučili da krenete s online prodajom (web shopom)?
CityDeal je u suštini od samog postojanja bio portal grupne kupovine. Princip grupne kupovine je upravo najbolji način povezivanja dobrobiti akcijskih ponuda za krajnje korisnike i neophodnih marketinških kampanja za pružaoce usluga. Za samu ideju povezivanja pružaoca usluga putem bolje i povoljnije usluge i krajnjih korisnika je bio neophodan web shop.
Koji su bili najveći izazovi u realizaciji istoga?
Najveći izazov je svakako bio napraviti kvalitetnu stranicu, platformu, koja će svojim izgledom i funkcionalnošću prvenstveno privući korisnike. Također, veliki izazov je bio i stvoriti novu kupovnu naviku za korisnike koji se prije CityDeal-a nisu nikad susretali sa principom grupne kupovine.
Kako ste ih riješili/prevazišli?
Naša pokretačka snaga su uvijek bili ambiciozni, obrazovani i vrijedni mladi ljudi. Ubrzan proces globalizacije, kvalitetna proaktivna marketing strategija su svakako doprinijeli da naš tim brže riješi probleme.
Postoje li neke stvari u eCommerce poslovanje koje su prošle bolje nego što te očekivali. Stvari s kojima ste bili pozitivno iznenađeni.
Sam tempo rasta je bio pozitivno iznenađenje. Nekako je eCommerce imao naglu ekspanziju na globalnom nivou. Refleksija globalne ekspanzije je bila ekspanzija na našem lokalnom nivou. U jednom trenutku smo svi bili “online”. Smanjena je potreba za fizičkim lokacijama, a svi smo bili dostupniji širem spektru kupaca.
Na što ste najponosniji?
Prije svega smo ponosni na onaj prefiks “prvi” u rečenici: “CityDeal je prvi portal grupne kupovine u BiH.” Ponosni smo na mladi, vrijedni tim čiji je prosjek godina oko 25. Također, na ideje koje se rađaju i implementiraju konstantno, na proaktivnost tima i svakako na dugogodišnjnu postojanost bazne ideje.
Neka poruka za kraj za sve one koji razmišljaju o pokretanju online poslovanja.
Svaka ideja poslovanja koja se rađa u današnje vrijeme mora imati ideju online poslovanja. Jednostavno, živimo u vrijeme kada poslovanje ne postoji, ako ne postoji online. Sa kreativnom idejom, znanjem i trudom, slobodno se usudite i realizujte svoju ideju! 🙂