CityDeal.ba

CityDeal.ba

Čime se bavi vaša kompanija i koja ideja stoji iza poslovanja?

Naša misija od početka poslovanja je biti najbolji u onome što radimo. Težimo izvrsnosti i trudimo se biti dio svakodnevnog izbora pri kupovini. Usmjereni smo u potpunosti prema svojim korisnicima te svakodnevno nudimo zanimljive ponude sa popustima od 50 % pa čak i do 90%!

Kako i kada ste odlučili da krenete s online prodajom (web shopom)?

CityDeal je u suštini od samog postojanja bio portal grupne kupovine. Princip grupne kupovine je upravo najbolji način povezivanja dobrobiti akcijskih ponuda za krajnje korisnike i neophodnih marketinških kampanja za pružaoce usluga. Za samu ideju povezivanja pružaoca usluga putem bolje i povoljnije usluge i krajnjih korisnika je bio neophodan web shop.

Koji su bili najveći izazovi u realizaciji istoga?

Najveći izazov je svakako bio napraviti kvalitetnu stranicu, platformu, koja će svojim izgledom i funkcionalnošću prvenstveno privući korisnike. Također, veliki izazov je bio i stvoriti novu kupovnu naviku za korisnike koji se prije CityDeal-a nisu nikad susretali sa principom grupne kupovine.

Kako ste ih riješili/prevazišli?

Naša pokretačka snaga su uvijek bili ambiciozni, obrazovani i vrijedni mladi ljudi. Ubrzan proces globalizacije, kvalitetna proaktivna marketing strategija su svakako doprinijeli da naš tim brže riješi probleme.

Postoje li neke stvari u eCommerce poslovanje koje su prošle bolje nego što te očekivali. Stvari s kojima ste bili pozitivno iznenađeni.

Sam tempo rasta je bio pozitivno iznenađenje. Nekako je eCommerce imao naglu ekspanziju na globalnom nivou. Refleksija globalne ekspanzije je bila ekspanzija na našem lokalnom nivou. U jednom trenutku smo svi bili “online”. Smanjena je potreba za fizičkim lokacijama, a svi smo bili dostupniji širem spektru kupaca.

Na što ste najponosniji?

Prije svega smo ponosni na onaj prefiks “prvi” u rečenici: “CityDeal je prvi portal grupne kupovine u BiH.” Ponosni smo na mladi, vrijedni tim čiji je prosjek godina oko 25. Također, na ideje koje se rađaju i implementiraju konstantno, na proaktivnost tima i svakako na dugogodišnjnu postojanost bazne ideje.

Neka poruka za kraj za sve one koji razmišljaju o pokretanju online poslovanja.

Svaka ideja poslovanja koja se rađa u današnje vrijeme mora imati ideju online poslovanja. Jednostavno, živimo u vrijeme kada poslovanje ne postoji, ako ne postoji online. Sa kreativnom idejom, znanjem i trudom, slobodno se usudite i realizujte svoju ideju! 🙂

Da li ste znali?

Bosna i Hercegovina je ostvarila najveći procenat online kupovine (3 mjeseca) hrane ili pića iz prodavnica ili preko dostavljača hrane u poređenju sa drugim zemljama CEFTA-e. (Eurostat)

Saznajte više

Newsletter pretplata

Primajte obavještenja kada sljedeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Populacija 2057680
Populacija od 16-64 godina 13992.22
Korištenje interneta 85.3%
Internet kupci 53.5%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 21304.5

Albania

Populacija 2777690
Populacija od 16-64 godina 1861052
Korištenje interneta 83.1%
Internet kupci 38.5%
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 19496.20

Serbia

Populacija 6664450
Populacija od 16-64 godina 43318.93
Korištenje interneta 85.36%
Internet kupci 64.18%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 25061.9

Kosovo

Populacija 1761980
Populacija od 16-64 godina 11981.46
Korištenje interneta 90%
Internet kupci 51%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 14971.20

Bosnia & Herzegovina

Populacija 3233530
Populacija od 16-64 godina 21664.65
Korištenje interneta 83.38%
Internet kupci 41.31%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 20950.20

Moldova

Populacija 2538890
Populacija od 16-64 godina 17264.45
Korištenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 15719

Montenegro

Populacija 617210
Populacija od 16-64 godina 4011.87
Korištenje interneta 88.36%
Internet kupci 32.13%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 28324.6

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA-e

ECOMMERCE FOR ALL

Saznajte više Saznajte više
* Ovo određivanje ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Bosni i Hercegovini