Healthven.ba

Healthven.ba

Čime se bavi vaša kompanija i koja ideja stoji iza poslovanja?

Healthven je usluga koja promovira zdravi nacin zivota u bh. zajednici sa posebnim fokusom na poslovne sredine. Cilj nam je potaci i olaksati stvaranje zdravih navika tako sto na zeljenu adresu dostavljamo paket odabranih zdravih grickalica, ali i edukovati pojedince o bitnim temama kao sto su zdravlje, ishrana, trening i sl. Ideja je pruziti inovativno i jednostavno rjesenje u svijetu uzurbanih i nepredvidih dnevnih rasporeda kao i nedostatka adekvatnih namirnica na odredjenim lokacijama.

Kako i kada ste odlučili da krenete s online prodajom (web shopom)?

Od samog pocetka nam je bilo jasno da je online prodaja najoptimalnije rjesenje za plasiranje nasih proizvoda na trziste, posebno zbog same prirode naseg poslovanja. Webshop olaksava cjelokupni proces narudzbe i kupcima i nama kao kompaniji.

Koji su bili najveći izazovi u realizaciji istoga?

Zahvaljujuci dobrom planiranju i kvalitetnoj korisnickoj podrsci od samog pocetka, nismo imali nikakav problem u implementaciji ovog projekta. Veliku zahvalnost dugujemo i eCommerce asocijaciji u BiH koja nam je olaksala uvezivanja i realizaciju naseg webshopa.

Na što ste najponosniji?

Na poznanstva sa divnim ljudima koji ulazu trud u digitalizaciju naseg trzista i olaksavaju malim (ali i velikim) kompanijama da kroz proces transformacije prodju lako i sigurno.

Neka poruka za kraj za sve one koji razmišljaju o pokretanju online poslovanja.

Online poslovanje je defnitivno buducnost svakog biznisa i moja poruka za sve one koji su jos uvijek u dilemi oko usvajanja istog je da sto se brze odvaze na ovaj korak, brze ce unaprijediti svoje poslovanje i povecati kompetitivnu prednost na trzistu.

Da li ste znali?

Bosna i Hercegovina je ostvarila najveći procenat online kupovine (3 mjeseca) hrane ili pića iz prodavnica ili preko dostavljača hrane u poređenju sa drugim zemljama CEFTA-e. (Eurostat)

Saznajte više

Newsletter pretplata

Primajte obavještenja kada sljedeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Populacija 2057680
Populacija od 16-64 godina 13992.22
Korištenje interneta 85.3%
Internet kupci 53.5%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 21304.5

Albania

Populacija 2777690
Populacija od 16-64 godina 1861052
Korištenje interneta 83.1%
Internet kupci 38.5%
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 19496.20

Serbia

Populacija 6664450
Populacija od 16-64 godina 43318.93
Korištenje interneta 85.36%
Internet kupci 64.18%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 25061.9

Kosovo

Populacija 1761980
Populacija od 16-64 godina 11981.46
Korištenje interneta 90%
Internet kupci 51%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 14971.20

Bosnia & Herzegovina

Populacija 3233530
Populacija od 16-64 godina 21664.65
Korištenje interneta 83.38%
Internet kupci 41.31%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 20950.20

Moldova

Populacija 2538890
Populacija od 16-64 godina 17264.45
Korištenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 15719

Montenegro

Populacija 617210
Populacija od 16-64 godina 4011.87
Korištenje interneta 88.36%
Internet kupci 32.13%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 28324.6

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA-e

ECOMMERCE FOR ALL

Saznajte više Saznajte više
* Ovo određivanje ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Bosni i Hercegovini