TechnoShop.ba

TechnoShop.ba

Čime se bavi vaša kompanija i koja ideja stoji iza poslovanja?

Kompanija Stanić Trade je domaća kompanija čija je primarna djelatnost distribucija A brendova potrošačke elektronike na tržište Bosne i Hercegovine kroz 3 kanala prodaje: distribuciju, maloprodaju i online shop. Inače, jedna je od osam članica Stanić Grupacije, a za primarni cilj ima donošenje svjetskih tehnoloških trendova na naše tržište.

Kako i kada ste odlučili da krenete s online prodajom (web shopom)?

Prvi web shop smo pokrenuli prije 10 godina, a tokom posljednje decenije napravljena su čak dva unaprijeđenja istog. Prateći potrebe tržišta, analizirajući navike online potrošača i razloge odustajanja od online kupovine krajem 2021. godine smo odlučili krenuti u izazov izrade potpuno novog web shopa i personaliziranog CMS-a kako bi unaprijedili komunikaciju i odgovorili na zahtjeve tržišta na najbolji mogući način. U novi web shop su integrirani novi alati te niz dodatnih pogodnosti za naše postojeće i nove online kupce, a koje ćemo uskoro prezentirati tržištu.

Koji su bili najveći izazovi u realizaciji istoga?

U toku samog procesa susreli smo se sa dosta izazova, od izrade blueprinta samog projekta, odabira dobavljača, do project managmenta, komunikacije sa vendorima i drugih, no naš tim sačinjen od uposlenika web prodaje, marketinga i retaila je uspješno savladao sve planirane i neplanirane izazove, a naše stečeno znanje u toku same realizacije ovog projekta je neprocjenjivo.

Kako ste ih riješili/prevazišli?

Jedna od komunikacijskih izreka kaže: “75% slušaj, 25% govori!” Pažljivo smo osluškivali potrebe tržišta i krajnjih kupaca, pratili trendove te smo na redovnim internim sastancima, sa razvojnim timom i vendorima uspješno rješavali izazove na sedmičnoj osnovi. Ako tu dodamo fleksibilnost, trud i kreativnost koje je cjelokupan tim od desetak ljudi uložio, uspjeh nije mogao izostati!

Postoje li neke stvari u eCommerce poslovanju koje su prošle bolje nego što ste očekivali? Stvari s kojima ste bili pozitivno iznenađeni?

Bilo je dosta pozitivnih iznenađenja. Ovom prilikom izdvojili bi samo nekoliko: sam dizajn shopa, e-walllet, CRM I CMS kreiran po našoj želji i po mjeri kupca, maksimalna automatizacija procesa, te naš Loyalty app na na kojem nastavljamo raditi nakon lansiranja novog web shopa.

Na što ste najponosniji?

Možemo neskromno priznati da smo prva firma u Bosni i Hercegovini koja je donijela “nove trendove” kada je u pitanju naše tržište. Također i na činjenicu da smo projekat od početka do kraja završili in-house, a premium store koncept za koji se zalažemo u našim maloprodajnim objektima prenijeli i na novi web shop.

Poruka za kraj za sve one koji razmišljaju o pokretanju online poslovanja.

Živimo u digitalnom vremenu, nije pitanje da li ćete pokrenuti online prodaju ili ne. Pitanje je kada ćete to uraditi. Uz malo odvažnosti, jasnu strategiju, posvećen tim te odabirom eksternog partnera/developera uskočiti ćete u vlak koji će Vas odvesti na destinacije koje još niste posjetili. Najbolje od svega je to što putovanje nikad ne prestaje.

Da li ste znali?

Bosna i Hercegovina je ostvarila najveći procenat online kupovine (3 mjeseca) hrane ili pića iz prodavnica ili preko dostavljača hrane u poređenju sa drugim zemljama CEFTA-e. (Eurostat)

Saznajte više

Newsletter pretplata

Primajte obavještenja kada sljedeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Populacija 2057680
Populacija od 16-64 godina 13992.22
Korištenje interneta 85.3%
Internet kupci 53.5%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 21304.5

Albania

Populacija 2777690
Populacija od 16-64 godina 1861052
Korištenje interneta 83.1%
Internet kupci 38.5%
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 19496.20

Serbia

Populacija 6664450
Populacija od 16-64 godina 43318.93
Korištenje interneta 85.36%
Internet kupci 64.18%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 25061.9

Kosovo

Populacija 1761980
Populacija od 16-64 godina 11981.46
Korištenje interneta 90%
Internet kupci 51%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 14971.20

Bosnia & Herzegovina

Populacija 3233530
Populacija od 16-64 godina 21664.65
Korištenje interneta 83.38%
Internet kupci 41.31%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 20950.20

Moldova

Populacija 2538890
Populacija od 16-64 godina 17264.45
Korištenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 15719

Montenegro

Populacija 617210
Populacija od 16-64 godina 4011.87
Korištenje interneta 88.36%
Internet kupci 32.13%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 28324.6

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA-e

ECOMMERCE FOR ALL

Saznajte više Saznajte više
* Ovo određivanje ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Bosni i Hercegovini