Prednosti

Pogodnosti za e-trgovce

Posjedovanje značke povjerenja za web stranicu e-trgovine može donijeti nekoliko prijednosti.
Evo nekih glavnih prijednosti:

  • Povećano povjerenje i kredibilitet

    Značke povjerenja pomažu u izgradnji povjerenja među posjetiteljima i potencijalnim kupcima i uvjeravaju ih da je web stranica prošla temeljni proces provjere i da ispunjava određene standarde sigurnosti, privatnosti i pouzdanosti.

  • Poboljšana stopa konverzije

    Značke povjerenja mogu pozitivno utjecati na stopu konverzije ublažavanjem sumnji ili zabrinutosti koje kupci mogu imati tokom procesa kupovine. Kada se klijenti osjećaju samouvjereni i sigurni, veća je vjerovatnoća da će završiti transakcije, što će dovesti do povećanja prodaje.

  • Osigurati bjezbednost

    Značke povjerenja često ukazuju na to da je web stranica implementirala bjezbednosne mjere za zaštitu podataka korisnika. Ovo pruža sigurnost kupcima da su njihovi lični i finansijski podaci sigurni, što može pomoći da se smanji rizik od prevare ili krađe identiteta.

  • Konkurentska prijednost

    U visoko konkurentnom okruženju e-trgovine, prikazivanje regionalnih znački može razlikovati vašu web stranicu od ostalih. Daje vam konkurentsku prijednost naglašavajući vašu posvijećenost sigurnim i pouzdanim online transakcijama.

  • Bolje korisničko iskustvo

    Značke povjerenja mogu doprinijeti poboljšanju ukupnog korisničkog iskustva. Uočljivim isticanjem bedževa povjerenja, kupci će se osjećati ugodnije i zadovoljnije tokom svog pregledavanja i kupovine.

  • Usklađenost sa zakonima

    Dobijanje i održavanje značke povjerenja zahtijeva pridržavanje specifičnih zakonskih i industrijskih standarda. Ispunjavanjem ovih zahtjeva, vaša web stranica za e-trgovinu može osigurati usklađenost sa relevantnim propisima i smjernicama.

Važno je napomenuti da kupci postaju sve pronicljiviji, te je ključno odabrati renomirane davaoce usluga sa značkom/bedžom povjerenja koji odgovaraju vašem ciljnom tržištu.

Pogodnosti za e-kupce

Posjedovanje regionalne značke za web stranicu e-trgovine pruža višestruke prednosti e-kupcima. Evo nekih od prednosti:

  • Povećano samopouzdanje

    Prisustvo regionalne značke povjerenja uvjerava e-kupce da je web stranica procijenjena i da ispunjava specifične standarde koje su postavile pouzdane vlasti u regionu. Ovo povećava povjerenje u kredibilitet web stranice i smanjuje zabrinutost zbog prevara ili zloupotreba.

  • Autentičnost i legitimnost

    E-kupci se često susreću sa nepoznatim web stranicama dok kupuju na mreži, posebno dok kupuju sa drugog tržišta. Regionalna značka Trustmark služi kao signal autentičnosti, što ukazuje da je web stranica originalna i kojom upravlja legitimno preduzeće. Ovo pomaže kupcima da donesu informisane odluke i smanjuje rizik od nasjedanja na prevare ili nepouzdane web stranice.

  • Zaštita ličnih podataka

    Značke povjerenja često ukazuju na to da se web stranica pridržava prakse zaštite podataka i privatnosti. Znanje da će se njihovim ličnim podacima postupati na siguran način podstiče e-kupce da s povjerenjem dijele svoje podatke, što dovodi do sigurnijeg iskustva online kupovine.

  • Osiguranje kvaliteta

    Oznake povjerenja često zahtijevaju pridržavanje standarda kvaliteta od strane web stranice za e-trgovinu. To može uključivati ​​faktore kao što su autentičnost proizvoda, pouzdane informacije i dobra usluga za korisnike. E-kupci imaju koristi od ovih mjera osiguranja kvaliteta jer mogu očekivati ​​određeni nivo izvrsnosti proizvoda i usluga dok kupuju sa web stranice sa regionalnom značkom Trustmark.

  • Poboljšana transparentnost

    Značke regionalnog povjerenja promovišu transparentnost u različitim aspektima web stranice za e-trgovinu, kao što su procedure vraćanja i povrata novca, odredbe i uslovi i recenzije kupaca. Ovo omogućava e-kupcima potrebne informacije za donošenje informisanih odluka o kupovini, podstičući transparentnije i pouzdanije online tržište.

  • Poboljšano korisničko iskustvo

    Značke povjerenja mogu poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo. E-kupci se osjećaju opuštenije tokom procesa kupovine, što rezultira povećanim povjerenjem u kupovinu i većom vjerovatnoćom ponovnog poslovanja.

Sve u svemu, regionalne značke igraju ključnu ulogu u izgradnji povjerenja, ulivanju povjerenja i poboljšanju iskustva e-kupovine kada kupuju van zemlje, što je korisno i kupcima i web stranici e-trgovine.

Regionalna značka prikazuje vama kao kupcu da (je):

  • Prodavac registrovano lice
  • E-trgovac daje jasne i precizne informacije o svom identitetu i kontaktima
  • E-trgovac daje sve informacije o cijeni i svim povezanim troškovima prije završnog koraka naručivanja
  • E-trgovac jasno i razumljivo predstavlja sve uslove i ugovorne obaveze kupca
  • E-trgovac nudi transparentan i generalno prihvatljiv način plaćanja
  • E-trgovac nudi transparentne načine i uslove isporuke
  • Sve informacije o politici privatnosti i zaštiti ličnih podataka dostupne za informacije korisnika su dostupne kupcu na jednostavan i razumljiv način.
  • E-trgovac jasno i razumljivo predstavlja kupcu sva njegova zakonska prava i obaveze, pravo na odustanak od ugovora i transparentnu politiku povrata proizvoda
  • E-trgovac ima politiku kolačića dostupnu na web stranici.

Ostali dokumenti

Da li ste znali?

Bosna i Hercegovina je ostvarila najveći procenat online kupovine (3 mjeseca) hrane ili pića iz prodavnica ili preko dostavljača hrane u poređenju sa drugim zemljama CEFTA-e. (Eurostat)

Saznajte više

Newsletter pretplata

Primajte obavještenja kada sljedeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Populacija 2057680
Populacija od 16-64 godina 13992.22
Korištenje interneta 85.3%
Internet kupci 53.5%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 21304.5

Albania

Populacija 2777690
Populacija od 16-64 godina 1861052
Korištenje interneta 83.1%
Internet kupci 38.5%
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 19496.20

Serbia

Populacija 6664450
Populacija od 16-64 godina 43318.93
Korištenje interneta 85.36%
Internet kupci 64.18%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 25061.9

Kosovo

Populacija 1761980
Populacija od 16-64 godina 11981.46
Korištenje interneta 90%
Internet kupci 51%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 14971.20

Bosnia & Herzegovina

Populacija 3233530
Populacija od 16-64 godina 21664.65
Korištenje interneta 83.38%
Internet kupci 41.31%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 20950.20

Moldova

Populacija 2538890
Populacija od 16-64 godina 17264.45
Korištenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 15719

Montenegro

Populacija 617210
Populacija od 16-64 godina 4011.87
Korištenje interneta 88.36%
Internet kupci 32.13%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 28324.6

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA-e

ECOMMERCE FOR ALL

Saznajte više Saznajte više
* Ovo određivanje ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Bosni i Hercegovini